
-
تعداد دوره ها6
-
تعداد شماره21
-
تعداد مقالات1,282
-
تعداد نویسندگان2,042
-
مقالات پذیرش شده271
-
مقالات رد شده1,011
-
درصد پذیرش21.14%
-
درصد عدم پذیرش78.86%
-
زمان پذیرش (روز)90
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران87
-
تعداد مشاهده مقالات1,641,535
بررسی رابطه ی بین برنامه ریزی درسی، سبک تدریس با موفقیت شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تنگستان
دوره 6، شماره 2، 1403، صفحات 91 - 97
1- کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، واحد بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، بوشهر، ایران
چکیده :
هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه ی بین برنامه ریزی درسی، سبک تدریس با موفقیت شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تنگستان می باشد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی و از نظر هدف تحقیقی کاربردی است. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه ی معلمان ابتدایی شهرستان تنگستان می باشد که از بین آنان تعداد 250 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. برای تحلیل داده ها از نرم افزار آماری اس پی اس اس استفاده شده است. در سطح آمار توصیفی از میانه، میانگین و انحراف معیار بهره گرفته شده است. در سطح آمار استنباطی از آزمون گیرسون استفاده شده است. نتایج نشان داد که بین برنامه ریزی درسی و موفقیت شغلی معلمان رابطه معناداری وجود دارد. همچنین بین برنامه ریزی درسی و موفقیت شغلی معلمان رابطه معناداری وجود دارد.
کلمات کلیدی :
- 258
- 34
- 1403/02/31
- 1403/04/03
- 1403/06/02