این نشریه را در شبکه‌های علمی همراهی کنید:

لینکدین

ریسرچ گیت

پابلونز

آکادمیا

ارکید

مندلی

گوگل اسکالر

بررسی رابطه ی بین برنامه ریزی درسی، سبک تدریس با موفقیت شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تنگستان
دوره 6، شماره 2، 1403، صفحات 91 - 97
نویسندگان : منیژه رحیمی* 1
1- کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، واحد بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، بوشهر، ایران
چکیده :
هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه ی بین برنامه ریزی درسی، سبک تدریس با موفقیت شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تنگستان می باشد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی و از نظر هدف تحقیقی کاربردی است. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه ی معلمان ابتدایی شهرستان تنگستان می باشد که از بین آنان تعداد 250 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. برای تحلیل داده ها از نرم افزار آماری اس پی اس اس استفاده شده است. در سطح آمار توصیفی از میانه، میانگین و انحراف معیار بهره گرفته شده است. در سطح آمار استنباطی از آزمون گیرسون استفاده شده است. نتایج نشان داد که بین برنامه ریزی درسی و موفقیت شغلی معلمان رابطه معناداری وجود دارد. همچنین بین برنامه ریزی درسی و موفقیت شغلی معلمان رابطه معناداری وجود دارد.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !