
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره22
-
تعداد مقالات1,285
-
تعداد نویسندگان2,044
-
مقالات پذیرش شده271
-
مقالات رد شده1,014
-
درصد پذیرش21.09%
-
درصد عدم پذیرش78.91%
-
زمان پذیرش (روز)90
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران87
-
تعداد مشاهده مقالات1,656,803
تاثیر آموزش مهارت حل مسئله بر پرخاشگری و خشم کودکان بیش فعال
دوره 3، شماره 1، 1400، صفحات 210 - 198
1- کارشناس ارشد روانشناسی عمومی
2- کارشناس ارشد بالینی
چکیده :
هدف پژوهش : هدف از این مطالعه بررسی تاثیر آموزش مهارت حل مسئله بر پرخاشگری و خشم کودکان بود.روش : این پژوهش از نوع شبه آزمایشی بود. در این مطالعه 50 کودک بیش فعال به روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. و پرسشنامه پرخاشگری باس و پری را تکمیل کردند. یافته ها: نتایج نهایی نشان می دهد مهارت های حل مسئله بر پرخاشگری و خشم کودکان بیش فعال تاثیر دارد. نتیجه گیری: با توجه به نتایج جداول درمی یابیم که تنها مهارت حل مسئله خشم و پرخاشگری را درکودکان بیش فعال کاهش داده است.
کلمات کلیدی :